Časté dotazy
DORAZIL MI POŠKOZENÝ, NEBO JINÝ VÝROBEK.
Kontaktujte náš zákaznický servis na info@waldemarobchod.cz nebo na čísle + 420 722 951 950 a my problém v co nejkratší době vyřešíme.
NEPŘIŠEL MI POTVRZOVACÍ E-MAIL ČI POKYNY K PLATBĚ, CO TEĎ?
Potvrzovací e-maily jsou odesílány automaticky, nejprve zkontrolujte složku "SPAM" či "hromadné", pokud e-mail nikde není, zadali jste špatně e-mailovou adresu. V tomto případě nás kontaktujte na info@waldemarobchod.cz , my Vám e-mail opravíme a údaje odešleme.
JAK ZJISTÍM, ŽE MOJE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?
Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil, se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na info@waldemarobchod.cz, nebo na čísle + 420 722 951 950
JE MOŽNÝ I OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?
Ano, zboží si můžete vyzvednout na naší prodejně:
Prodejna Gigantextil Most
Čsl. Armády 1272
434 01 Most
Provozní doba: v pracovní dny od pondělí do pátku 08:00 – 20:00 h
ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?
Česká Pošta zpravidla doručuje balíčky do 48 hodin od podání, přesný čas a datum Vám zašlou na Vámi uvedené telefonní číslo a e-mail.
Po podání zásilky Vám na e-mail zasíláme společně se shrnutím objednávky a fakturou sledovací číslo balíčku a tak budete mít o své zásilce přehled.
POTŘEBUJI UPRAVIT NEBO STORNOVAT OBJEDNÁVKU.
Pokud chcete v objednávce něco změnit nebo přidat nějaký produkt, ozvěte se nám na náš e-mail info@waldemarobchod.cz a my Vám objednávku upravíme. Pokud si objednávku rozmyslíte a zboží již nechcete, také nás prosíme kontaktujte na uvedený e-mail.